2013-04-24 00:08:43 [ameba]

[English]

The live ends

Everyone who supported me on the Live the other day, thank you



Setlist

1.ROMANCE
2.SYMPATHY
3.MALACHITE
-MC-
4.INNOCENT
5.NVN
6.AWAKW(UPPER REGION ver.)
-MC-
7.Veil of MARIA
8.TWILIGHT

I was happy to be able to hear everyone’s singing voice while INNOCENT and AWAKE

And while reading everyone’s letters
I received a lot of power
Truly, thank you!

I must do my best!

The next Live will exceed this time's Live
I will surely do a great Live

Let’s meet at an Instore Event

Good Night★


[Français]

Le live est terminé

Tout le monde qui m'a supporté au live de la dernière fois, merci



Setlist

1.ROMANCE
2.SYMPATHY
3.MALACHITE
-MC-
4.INNOCENT
5.NVN
6.AWAKW(UPPER REGION ver.)
-MC-
7.Veil of MARIA
8.TWILIGHT

J'étais content d'être en mesure d'entendre tout le monde chanter durant INNOCENT et AWAKE

Et tout en lisant les lettres de tout le monde
J'ai reçu beaucoup d'énergie
Sincèrement, merci !

Je dois faire de mon mieux !

Le prochain live dépassera le live de cette fois
Je vais surement faire un bon live

Rencontrons-nous à l'Instore Event

Bonne nuit★

No comments:

Post a Comment